Tuesday, April 21, 2009

bismillahirrahmanirrahim...

hari ini, 21 april... aku mulakan blog aku sendiri... walau dgn kesuntukan masa, insyaAllah... akan aku cuba saban waktu untuk memperbaharui bacaan-bacaan disini..

sebagai permulaan.. hari ini aku habis membaca buku harun yahya yang berkaitan punca fahaman-fahaman dan ideologi-ideologi yang kejam dan kaitannya dengan teori darwin...

alhamdullilah.. dengan pembacaan dan pemahaman itu, dapat aku rumuskan satu perkara mengenainya... iaitu, sepanjang dunia ini berputar, sepanjang masa berlalu dan sepanjang siang dan malam silih berganti... pertembungan yang berlaku di dunia ini adalah diantara baik dan jahat, zalim dan adil atau kafir (engkar) dan Islam, yang sebenarnya...

saya akan ulaskan lebih lanjut mengenainya... dan bercadang untuk memberi kupasan mendalam mengenainya, dimana terdapat jawapan kepada keadaan dunia masa kini...

No comments: